Oglasi se i budi među prvima na Google tražilici

Ciljlaj potencijalne kupce u pravom trenutku kada pretražuju tvoje proizvode ili usluge uz Google Ads.

Google Ads usluge

Odaberi našu uslugu izrade i upravljanja Google Ads kampanjom kako bi iskoristio sve benefite pojavljivanja na tražilici.

Izrada Google Ads kampanje

od 500€
Jednokratno
  • Istraživanje relevantnih ključnih riječi
  • Izrada oglasnih poruka u kampanji
  • Definiranje indikatora uspješnosti
  • Definiranje geolokacijskih i ostalih parametara
  • Izrada kodova za mjerenje konverzija
  • Personalizirani pristup i savjetovanje
  • Besplatnih 2 tjedna vođenja kampanje
  • Za nove oglašivače 350€ BONUS

Upravljanje Google Ads kampanjom

od 200€
Mjesečno
  • Istraživanje i optimizacija ključnih riječi
  • Prilagodba cijena licitacija i budgeta
  • Optimizacija oglasnih poruka
  • Praćenje rezultata kampanje
  • Izrada i praćenje remarketing kampanja
  • Mjesečno izvještavanje o rezultatima kampanja
  • Dodavanje negativnih ključnih riječi
  • Personalizirani pristup i savjetovanje​

Što je Google Ads

Google Ads (ranije poznat kao Google AdWords) je Googleova platforma za online oglašavanje koja omogućava tvrtkama da promoviraju svoje proizvode i usluge na internetu. Kroz Google Ads, oglašivači mogu prikazivati svoje oglase korisnicima dok pretražuju informacije na Googleu ili pregledavaju sadržaj na web stranicama koje su dio Google prikazivačke mreže.

Ostvari sve ciljeve

Rukovanje ispred 3 siluete osoba prilikom sklapanja posla o Facebook Ads oglašavanju

Povećaj broj svojih klijenata

Pridobi nove kijente oglasima koji potaknu pažnju.

Osoba i strelice prema dolar simbolu što simbolizira Facebook Ads transakciju

Maksimiziraj broj konverzija

Prikaži se samo najrelevantnijim ljudima kako bi postali kupci.

Monitor s grafom koji ukazuje porast prodaja pomoču Facebook Ads

Unaprijedi online prodaju

Unaprijedi vidljivost svoje tvrtke pametnim strategijama i pozicioniranjem.

Dučan za izrada web stranice

Privuci promet na prodajnom mjestu

Privuci vveći broj posjetitelja uz efikasne lokalne kampanje.

Ruke koje prikazuju robnu marku nakon izrada web stranice

Pokaži svoju robnu marku

Izgradi prepoznatljiv identitet koji privlači kupce.

Meta s publikom

Precizno targetiraj publiku

Dovedi pravu publiku do svojih proizvoda uz personalizirane kampanje.

Zašto Google Ads

Google Ads je jedan od najučinkovitijih alata za online oglašavanje jer omogućuje tvrtkama da dosegnu potencijalne kupce upravo u trenutku kada traže proizvode ili usluge koje nudiš. Korištenjem preciznog ciljanja, tvoji oglasi se prikazuju relevantnoj publici, čime se povećava šansa za konverzije. Uz to, možeš kontrolirati svoj budžet i pratiti povrat ulaganja u stvarnom vremenu, što ti omogućuje optimizaciju kampanja za bolje rezultate. Ovaj alat omogućuje brze rezultate i povećava vidljivost tvoje tvrtke na Google pretraživaču. Korištenje Google Ads-a također poboljšava prepoznatljivost brenda, a različiti formati oglasa prilagođavaju se potrebama tvog poslovanja. Sve ovo čini Google Ads ključnim elementom u povećanju prodaje i rasta tvrtka.

Besplatna edukacija

Stol s laptopom prikazuje logo Google Ads oglašavanja

Naučite kako napraviti privlačan tekstualni oglas na Google tražilici, odabrati ključne riječi, kreirati remarketing kampanje i još mnogo toga uz ukupno 6 sati video materijala. Pomoću Google oglasa možemo direktno plasirati svoje proizvode ili usluge ispred osobe koja ga tog trenutka traži i tako optimizirati svoje troškove. Ovaj tečaj je BESPLATAN i uvijek dostupan.

Kako funkcionira Google Ads?

Google Ads koristi model plaćanja po kliku (PPC), što znači da oglašivači plaćaju samo kada korisnik klikne na njihov oglas. Oglasi se mogu prikazivati na nekoliko načina, uključujući:

1. Pretraživačka mreža

Oglasi se pojavljuju iznad ili ispod rezultata pretrage na Googleu kada korisnik upiše određene ključne riječi. Na primjer, ako korisnik pretražuje “najbolji pametni telefoni”, može vidjeti oglase za trgovine koje prodaju pametne telefone.

2. Prikazivačka mreža

Oglasi se pojavljuju na web stranicama koje su dio Google prikazivačke mreže. To uključuje tekstualne, slikovne, video ili interaktivne oglase koji se prikazuju na milijunima web stranica, aplikacija i videozapisa.

3. Video oglasi

Oglasi koji se prikazuju na YouTubeu i u Googleovim partnerskim videozapisima. Oglasi mogu biti postavljeni prije, tijekom ili nakon videa koji korisnici gledaju.

4. Shopping oglasi

Poseban format oglasa koji uključuje sliku proizvoda, cijenu i naziv trgovine. Ovi oglasi se često pojavljuju kada korisnici traže proizvode za kupnju na Googleu.

5. Oglasi za aplikacije

Ovi oglasi pomažu u promociji mobilnih aplikacija putem Google pretraživača, Google Play trgovine, YouTubea i drugih kanala.

svoj brand i tvrtku
Više proizvoda i usluga
poslovne procese
sa svojom zajednicom
novu ciljanu publiku
svoju stručnost i znanje
kreativno svoju priču